21 Ocak 2010 Perşembe

norrda - i know

muhakkak bilenleriniz vardır, özellikle myspace'de kenarda köşede kalmış harika türk gruplar mevcut. ahengi bozmamak adına videosuz bişeyler koymak istemiyordum ama görsel neşriyatı bulunmayanlar için ileriki zamanlarda sadece myspace linklerini eklemek durumunda kalacağım.
norrda da uzun zamandır takip ettiğim gruplardan biri. youtube'da bolca videosu olduğunu görünce müzik kanallarında da populer olduğunu varsaydım, o yüzden de yeterince tanındığını düşündüğüm için yayınlamak konusunda kararsız kaldım. sonra 1 hayran daha kazansalar kardır dedim. pek takip edemediğim için şu sıralar neler populer bilgim yok.

selen ve miray'ın elinin dokunduğu herşey ayrı bi güzel geliyor bana. nada'nın myspace'deki o eski güzelim şarkılarını kaldırdıklarını görünce üzüldüm, dağıldıklarından korktum. geçen sene sorduğumda yeni düzenlemeleriyle uğraştıklarını, o yüzden kaldırdıklarını söylemiştiler. album yakındır diye umuyorum.
(halihazırda duran yeni şarkıları pek beğendiğim soylenemez ama albumun güzel olacağına eminim)

norrda için detaylı bilgi myspace'de mevcut, yeterince yer kapladım zaten.

norrda - infinite face
norrda - remedy
norrda - glow

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder