17 Kasım 2009 Salı

sidsel endresen & bugge wesseltoft - truth

cazla ucundan bucağından ilgilenenlerin muhtemelen zaten haberdar olduğu şahsiyetler ikisi de ama yine de yayınlamak istedim. seneler önce şans eseri, cumartesi geceleri radyo 2 de yayınlanan bi programda tanımıştım sidsel endresen'in sesini. o günden sonra da kuzey cazının ne şahane bişey olduğunu keşfettim. alakalı olarak bir kaç müzisyen daha yayınlarım ileriki zamanlarda. hepsini bir post içine sıkıştırmak istemedim.
bugge wesseltoft'a da ayrıca yer vereceğim.
norveç, kanada ve fransa. bu üç ülkeye muhteşem müzisyenler yetiştirdikleri için hep bi sempatim var.

jazzland recordings
myspace

seçtiklerim tam olarak karakteristik şarkılar olmasa da başlangıç için fena sayılmazlar. zaten çok fazla da alternatif bulamadım.

sidsel endresen & bugge wesseltoft - birds
sidsel endresen & bugge wesseltoft - try
sidsel endresen & bugge wesseltoft - out here. in there

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder